49,280 pengguna terjejas masalah air di Pasir Gudang terima rebat
Keputusan dibuat hasil perbincangan kerajaan negeri dengan syarikat pembekal air Johor, Ranhill SAJ Sdn Bhd.
Wed Nov 09 2022
Paip pecah siap dibaiki, bekalan air pulih sepenuhnya di Pasir Gudang
Kerajaan negeri meminta jasa baik Ranhill SAJ untuk melihat kepada kaedah bagi memberi rebat kepada semua pengguna yang terkesan
Fri Nov 04 2022
Gangguan bekalan air, P. Pinang dicadang beri rebat kepada pengguna
Gangguan bekalan air itu melibatkan 80 peratus atau 528,000 daripada 660,000 pemegang akaun Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang (PBAPP).
Thu Jul 14 2022
Kad prabayar: Syarikat telekomunikasi diarah bayar rebat kepada pengguna
Menteri Kewangan, Lim Guan Eng menjelaskan terdapat sedikit kekeliruan membabitkan pelaksanaan Cukai Jualan dan Perkhidmatan (SST) ke atas pembelian kad prabayar telekomunikasi.
Sat Sep 01 2018
SKMM kaji beri rebat kepada pengguna alami talian putus
SKMM dengan syarikat telekomunikasi sedang mengkaji kemungkinan memberi rebat kepada pelanggan yang mengalami masalah talian terputus.
Thu Nov 20 2014
PLUS beri rebat tol sempena Deepavali, Awal Muharam
PLUS memberi rebat kepada pengguna rangkaian lebuh raya PLUS yang membayar tol menggunakan sistem elektronik sempena cuti Deepavali dan Awal Muharam ini.
Thu Nov 08 2012